Ile razy można zaczynać nową dietę? Ile razy szukać nowego dietetyka, specjalisty, szamana, który obieca nam wspaniałe efekty? Ile razy musimy to zrobić zanim zrozumiemy, że to prowadzi donikąd?

Że wciąż jedyne co robimy to powtarzamy schemat: przestrzegania diety, chudnięcia, tycia i krytykownia siebie samego za to, że znowu nie daliśmy rady i wróciliśmy do poprzedniego stanu?

Nie mielibyśmy dzisiaj światowego problemu z nadwagą i otyłością, gdyby diety i treningi wystarczały! Niestety, one skupiają się jedynie na skutkach. Są jak łykanie tabletek przeciwbólowych na ból głowy, bez zastanowienia się dlaczego ciągle mamy z nimi problem. Dieta i trening skupiają się na objawach.

Wiesz przecież, że Twoja nadwaga wynika z nadmiernej ilości jedzenia i za małej ilości ruchu, a jednak sama wiedza i chęć zmiany nie wystarczyła. Inaczej nie czytałabyś teraz o tym jak schudnąć na lata, a nie tylko do lata.

Dobrze wiesz, że czasem nie chce Ci się iść na trening, mimo że podobno chcesz zadbać o swoją formę i kondycję. Czasem jesz więcej niż powinnaś, mimo że podobno chcesz schudnąć. Nie obwiniaj się, bo tak ma bardzo duża liczba osób! To wręcz normalne!

Wynika to z tego, że między tym co chcemy osiągnąć, a tym co rzeczywiście robimy stoi jedna rzecz. I ja mogę pomóc Ci obrócić ją na Twoją korzyść.

Reprezentuję racjonalne podejście do odchudzania oraz zdrowego stylu życia. Korzystam z wiedzy z dziedziny dietetyki, ale skupiam się na podejściu psychodietetycznym oraz wykorzystuję techniki Racjonalnej Terapii Zachowania i Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT), w nurcie psychologii poznawczo-behawioralnej.

Nie musisz myśleć pozytywnie, aby schudnąć! Nie musisz być dla siebie surowa i trzymać rygor! Pokażę Ci jakie przekonania na temat odchudzania są błędne. 

Podczas kursu dowiesz się:

– jak wykorzystać swoje umiejętności, by uwolnić się od destrukcyjnego myślenia i wewnętrznego krytyka

– jak budować zdrowe nawyki pomimo braku motywacji, zachcianek czy bolesnych emocji (stresu, smutku, braku wiary w siebie i w sukces)

– jak rozpoznać co jest najważniejsze w Twoim życiu i zachowywać się zgodnie z Twoimi wartościami

– co robić w przypadku niepowodzeń i wyzwań (takich jak urodziny babci)

– jak przejąć kontrolę nad niepohamowaną ochotą na słodycze lub słone przekąski

Lekcja 1

Zmiana

– Dowiesz się jak przygotować się do zmiany.

– Poznasz sposób na odchudzanie jakiego nie znałaś

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 2

Cele vs wartości

– Dowiesz się co jest dla Ciebie najważniejsze?

– kiedy pracować na celach kiedy na wartościach?

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 3

Zachcianki

– Dowiesz się jak sobie radzić z chęcią na zjedzenie czegoś dobrego, gdy wiesz że już Ci wystarczy?

– Jak sobie radzić z brakiem chęci zrobienia treningu?

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 4

Asertywność

– Dowiesz się jak uprzejmie odmawiać kolejnej dokładki 

– Jak tworzyć komunikaty, aby unikać konfliktów

– Jak radzić sobie z presją, którą generuje otoczenie lub ty sama (przez poczucie winy, poczucie, że “coś musisz”)

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 5

Samokrytyka

– Dowiesz się jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem?

– Jak znaleźć wsparcie i zrozumienie nawet jeśli nie masz wspierającego otoczenia?

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 6

Uważne jedzenie

– Dowiesz się jak zaspokoić chęć na czekoladę TYLKO jedną kostką?

– Jak rozróżnić głód emocjonalny od głodu fizjologicznego?

– Jak sobie radzić z głodem emocjonalnym?

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 7

Wewnętrzny dialog

– Dowiesz się jakie przekonania zniechęcają Cię do diety i treningów?

– Dlaczego pozytywne myślenie to nie jest idealne rozwiązanie?

– Jak pracować nad swoimi przekonaniami tak, aby były wspierające?

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Lekcja 8

Plan działania

– Stworzysz plan odchudzania długoterminowego tak, aby móc chudnąć długo po tym, gdy kurs się skończy

– Plan działania na gorsze chwile

– Rozpracujesz wymówki i przeszkody, aby nie zaprzepaściły twoich efektów

+ ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe

Zanim zaczniesz rozmyślać czy chcesz kupić ten kurs czy nie poznaj sposób na odchudzanie jakiego nie znałaś! Dowiedz się jak przygotować się do zmiany i co zrobić, aby nauczyć się nowych nawyków.

Aby to zrobić skorzystaj z formularza poniżej i zapisz się, by otrzymać całą pierwszą lekcję za darmo! Jej fragment zobaczysz w tym filmiku. 

Już dzisiaj zapisz się na listę oczekujących otrzymaj pierwszą lekcję i zniżkę na kurs!

.

Najczęściej zadawane pytania:

Absolutnie nie! Jeśli tylko nie jesteś właścicielem przedpotopowego telefonu, wystarczy ten, którego używasz na codzień. Ważne aby miał  działający głośnik (a najlepiej mieć słuchawki) oraz swobodny dostęp do internetu. Z kursu mozesz także korzystać na swoim komputerze.

Tak, jest taka opcja. Nie jest jednak dostępna na sklepie. W takiej sytuacji napisz do mnie wiadomość i otrzymasz instrukcję.

Ogólny przegląd organizmu warto wykonywać co roku! Jeśli nie robiłeś tego od dawna, warto. Jeśli podejrzewasz u siebie problem możemy o tym porozmawiać na konsultacji. 

Jeśli pojawią się takie losowe okoliczności, nie bój się. Dostęp do kursu otrzymujesz na stałe. Oznacza to, że nawet po przerobieniu go, możesz do niego wrócić w dowolnym momencie.

Suplementy diety nie stanowią klucza do skutecznego odchudzania. Jeśli jednak będziesz potrzebować się dowiedzieć, które mogą Cię wesprzeć doradzę Ci które warto wybrać spośród gąszczu bylejakości dostępnego na rynku, a decyzja pozostanie Twoja.

Tak naprawdę kurs możesz robić we własnym tempie. Nie polecam jednak przerobic wszystkich lekcji na raz, ponieważ każda daje Ci nowe ćwiczenia, które warto praktykować. Wysłuchanie samej teorii niewiele zmieni. Kurs zawiera wiele zadań praktycznych, w związku z tym optymalne tempo to 1 lekcja na tydzień. 

Cóż, nikt z nas nie ma daru przewidywania przyszłości. Warto jednak zastanowić się czy dotychczasowe postępowanie doprowadziło Cię do miejsca, w którym chcesz być. Jeśli nie to jaki masz inny pomysł? Zamiast zastanawiać się co będzie jeśli to nie zadziała, warto zastanowić się co się wydarzy jeśli ten sposób zadziała 😉

Wersja podstawowa

– 4 wizyty online (sesje psychodietetyczne)
– zadania domowe
– mini ebook dietetyczny
— wsparcie przez cały okres trwania współpracy

 

Wersja rozszerzona

– 8 wizyt online (sesji psychodietetycznych)
– zadania domowe
– mini ebook dietetyczny
– zalecenia żywieniowe
– wsparcie przez cały okres trwania współpracy
– konsultacja kontrolna

Wersja VIP

– 8 wizyt online (sesji psychodietetycznych)
– zadania domowe
– mini ebook dietetyczny
– zalecenia żywieniowe
– wsparcie przez cały okres trwania współpracy
– konsultacja kontrolna

 

schudnij do lata na lata

Dlaczego ja?

Jestem dietetykiem klinicznym, psychodietetykiem, magistrantką psychologii o specjalności zdrowia i jakości życia. Ukończyłam Śląski Uniwersytet Medyczny. Od 16 lat trenuję taniec współczesny, jestem też instruktorką tańca. Moje szerokie wykształcenie pozwala mi spojrzeć na człowieka z wielu perspektyw. 

Stale poszerzam swoje kompetencje. Dietetyka jest dziedziną niezwykle dynamiczną, a psychologia odkrywa wciąż coraz więcej. Z tego względu dużo czytam, szkolę się i dyskutuję, aby być na bieżąco i jak najskuteczniej pomagać innym.

Tworzę mnóstwo darmowych treści na łamach bloga i Facebooka Posil się zdrowiem, filmów na Youtubie czy podcastów. Piszę też artykuły publikowane w czasopismach (m.in. Food Forum). Prowadzę wykłady i warsztaty z zakresu zmian nawyków, profilaktyki zdrowia lub radzenia sobie z chorobami w grupach od kilku do kilkuset osób. Uczę, że zdrowe jedzenie to nie wyrzeczenia, a przyjemności i warto czasem wysilić się w kuchni, aby życie po prostu było piękniejsze! Pracuję z osobami z nadwagą i otyłością oraz pacjentami onkologicznymi . Wspieram w zdrowym życiu i uczę skutecznej zmiany nawyków.

Co sądzą uczestnicy kursu?

5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
Designer
5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
Designer
5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
Designer
5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
Designer
.