fbpx

Ile razy można zaczynać nową dietę? Ile razy szukać nowego dietetyka, specjalisty, szamana, który obieca nam wspaniałe efekty? Ile razy musimy to zrobić zanim zrozumiemy, że to prowadzi donikąd?

Że wciąż jedyne co robimy to powtarzamy schemat: przestrzegania diety, chudnięcia, tycia i krytykownia siebie samego za to, że znowu nie daliśmy rady i wróciliśmy do poprzedniego stanu?

Nie mielibyśmy dzisiaj światowego problemu z nadwagą i otyłością, gdyby diety i treningi wystarczały! Niestety, one skupiają się jedynie na skutkach. Są jak łykanie tabletek przeciwbólowych na ból głowy, bez zastanowienia się dlaczego ciągle mamy z nimi problem. Dieta i trening skupiają się na objawach.

A co gdyby zamiast tego skupić się na przyczynach? Co gdyby rozpracować powody dla których posiadamy nadbagaż? I nie mówię tutaj o dowiedzeniu się, że jemy za dużo na kolację lub za mało na śniadanie. Prawdopodobnie dobrze już to wiesz. Wiesz, że Twoja nadwaga wynika z nadmiernej ilości jedzenia i za małej ilości ruchu.

Mówię o powodach przez które jemy więcej niż powinniśmy, mimo że podobno chcemy schudnąć. O powodach, które sprawiają że nie chce nam się iść na trening, mimo że podobno chcemy zadbać o naszą formę i kondycję. 

Między tym co chcemy osiągnąć, a tym co rzeczywiście robimy stoi jedna rzecz. Jest to nasza psychika.

Reprezentuję racjonalne podejście do odchudzania oraz zdrowego stylu życia. Korzystam z wiedzy z dziedziny dietetyki, ale skupiam się na podejściu psychodietetycznym oraz wykorzystuję techniki Racjonalnej Terapii Zachowania i Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT), w nurcie psychologii poznawczo-behawioralnej.

Nie musisz myśleć pozytywnie, aby schudnąć! Nie musisz być dla siebie surowy i trzymać rygor! Pokażę Ci jakie przekonania na temat odchudzania są błędne. 

Dowiesz się:

– jak wykorzystać swoje umiejętności, by uwolnić się od destrukcyjnego myślenia i wewnętrznego krytyka

– jak budować zdrowe nawyki pomimo braku motywacji, zachcianek czy bolesnych emocji (stresu, smutku, braku wiary w siebie i w sukces)

– jak rozpoznać co jest najważniejsze w Twoim życiu i zachowywać się zgodnie z Twoimi wartościami

– co robić w przypadku niepowodzeń i wyzwań (takich jak urodziny babci)

– jak przejąć kontrolę nad niepohamowaną ochotą na słodycze lub słone przekąski

Najczęściej zadawane pytania:

Ogólny przegląd organizmu warto wykonywać co roku! Jeśli nie robiłeś tego od dawna, warto. Jednak nie musisz wykonywać ich przed pierwszą konsultacją, jeśli będą wskazania porozmawiamy o tym wtedy.

Jeśli pojawią się takie losowe okoliczności, wstrzymamy współpracę na czas ich trwania. Oczywiście po obopólnym ustaleniu tego z wyprzedzeniem.

Absolutnie nie! Jeśli tylko nie jesteś właścicielem przedpotopowego telefonu, wystarczy ten, którego używasz na codzień. Ważne aby miał kamerkę, działający mikrofon i głośnik (a najlepiej mieć słuchawki) oraz swobodny dostęp do internetu.

Suplementy diety nie stanowią klucza do skutecznego odchudzania. Jeśli uznam, że jakieś są potrzebne lub mogą Cię wesprzeć doradzę Ci które warto wybrać spośród gąszczu bylejakości dostępnego na rynku, a decyzja pozostanie Twoja.

Proponuję, aby nasza współpraca składała się z 8 spotkań online (2 miesiące) i wizyty kontrolnej po upływie trzeciego miesiąca. Jeśli jednak w trakcie trwania współpracy uznamy, że potrzebne będzie więcej spotkań, będzie możliwość zmiany naszych ustaleń.

Cóż, nikt z nas nie ma daru przewidywania przyszłości. Warto jednak zastanowić się czy dotychczasowe postępowanie doprowadziło Cię do miejsca, w którym chcesz być. Jeśli nie to jaki masz inny pomysł? Zamiast zastanawiać się co będzie jeśli to nie zadziała, warto zastanowić się co się wydarzy jeśli ten sposób zadziała 😉

Współpraca miesięczna

– 4 wizyty online (sesje psychodietetyczne)
– zadania domowe
– mini ebook dietetyczny
— wsparcie przez cały okres trwania współpracy

 

Współpraca dwumiesięczna

– 8 wizyt online (sesji psychodietetycznych)
– zadania domowe
– mini ebook dietetyczny
– zalecenia żywieniowe
– wsparcie przez cały okres trwania współpracy
– konsultacja kontrolna

schudnij na lata

Jak wygląda współpraca?

  • Wybierasz pakiet
  • Umawiamy się na termin
  • Wybieramy komunikator
  • Wypełniasz formularz wstępny
  • Widzimy się na pierwszej konsultacji gdzie omówimy resztę szczegółów
schudnij do lata na lata

Dlaczego ja?

Jestem dietetykiem klinicznym, psychodietetykiem, magistrantką psychologii o specjalności zdrowia i jakości życia. Ukończyłam Śląski Uniwersytet Medyczny. Od 16 lat trenuję taniec współczesny, jestem też instruktorką tańca. Moje szerokie wykształcenie pozwala mi spojrzeć na człowieka z wielu perspektyw. 

Stale poszerzam swoje kompetencje. Dietetyka jest dziedziną niezwykle dynamiczną, a psychologia odkrywa wciąż coraz więcej. Z tego względu dużo czytam, szkolę się i dyskutuję, aby być na bieżąco i jak najskuteczniej pomagać innym.

Tworzę mnóstwo darmowych treści na łamach bloga i Facebooka Posil się zdrowiem, filmów na Youtubie czy podcastów. Piszę też artykuły publikowane w czasopismach (m.in. Food Forum). Prowadzę wykłady i warsztaty z zakresu zmian nawyków, profilaktyki zdrowia lub radzenia sobie z chorobami w grupach od kilku do kilkuset osób. Uczę, że zdrowe jedzenie to nie wyrzeczenia, a przyjemności i warto czasem wysilić się w kuchni, aby życie po prostu było piękniejsze! Pracuję z osobami z nadwagą i otyłością oraz pacjentami onkologicznymi . Wspieram w zdrowym życiu i uczę skutecznej zmiany nawyków.